MELLANMÅL

Ibland kan det vara svårt att veta vad man ska slänga i sig innan eller efter träningar. Innan träningar föredrar jag något lite lättare, t.ex. kvarg med nötter och bär. Efter träningar vill jag helst äta riktig mat, beroende på när jag har tränat. Annars gillar jag att äta mycket proteiner efter, gärna ägg! Jag tänkte tipsa er om produkterna ni ser nedan. De är smidiga och goda, stort tips! Extra + är att de är laktosfria <3 Egentligen rekomenderar jag att man kör kvarg utan smak och tillsätter färsk frukt eftersom det kvarg med smak innehåller mycket onödigt socker.
A M







<3

Gillar

Kommentarer

Mirjam Therese,
Jag är precis likadan, innan träningen vill jag ha något lätt och efter riktig mat 😊 Bra tips på kvarg ^^,
mirjamtherese.blogg.se
Bokstund,
Kvarg är även toppen att ha med till långa pluggpass! 😃
bokstund.wordpress.com
Fanny,
Erika,
Haha och jag älskar kvarg med smak och det ska vara de "vanliga" för de med mindre socker fixar jag inte. Värsta sockerfreaket känner jag 😉
icanpikan.blogg.se
Gabriella ,
Åh såå bra tips!!
gabriellasigfridsson.devote.se
JoJo,
jag måste bli bättre på att äta mellanmål 😟 sv; ja, jag hoppas att det är lika fint i verkligheten som på bild 😊 hihi, det ska bli underbart att åka till ny igen!! <3 hoppas din vecka har varit fin. sorry för sent svar, men har haft fullt upp varje dag efter jobbet den här veckan. kram
nouw.com/rockdoll
My,
Så gott 😊
monkiapa.blogg.se/
Amanda Forsman,
Heléna,
Jag gillar också ägg 😃 Bra att produkterna är laktosfria <3 Kramar <3
helna.blogg.se
Frida,
aah det är ju tur det då. Jag ör en riktig sucker för choklad så det brukar slinka ner lite var och varannan dag. Ska testa ett recept på ett par chokladbollar som ska vara nyttiga så får vi se om de kanske kan bli mitt substitut i veckorna 😊
nouw.com/frda