VECKANS TRÄNING

MÅNDAG : BEN & RUMPA // CARDIO

Det här passet gick så bra? Jag körde mitt nya pass med ett annat upplägg än jag är van vid. Kör triset på 6 olika övningar mellan 3-4 set, och denna gången blev det 4! Gick kanon verkligen, resulterade även med träningsvärk på nya muskel "ställen" haha. Efter passet blev det en kvart i trappen och en kvart pw med lutning. Sedan mage som alltid. Känns bra att starta veckan med detta passet.

TISDAG : BRÖST & RYGG // CARDIO

Även detta pass gick bra? Trots än att jag låg halvsovandet i soffan en halvtimme innan passet på kvällen. Förvånade mig att jag hade så pass mycket energi och styrka som jag hade. Körde även under det här passet igenom mitt nya upplägg, även här triset dock tre stycken med totalt nio övningar! Hade så mycket kraft att jag till och med körde 4 set genom allt, kändes skönt efteråt! Innan passet blev det en pw på 30 minuter i väntan på att gymmet skulle bli lite tommare med folk. Är så smockat med folk nu de första veckorna i januari, vilket är jättekul men samtidigt förstör det ens träning då allt är upptaget och jag får inte in någon flow.. Föredrar därför lunchpass eller sent på kvällen just nu! Nog om det, körde även lite mage innan det var dags att dra sig hemåt.

ONSDAG : BEN & RUMPA // CARDIO // YOGA

Detta pass var egentligen planerat att köra tillsammans med en kompis, men blev på egen hand istället. Och hade därför inte något pass upplagt på vad jag skulle köra. Men trots det blev det ett ganska ok pass! La mest fokus på böj och benpress. Kände av smärtor i ländryggen och tog utifrån det lite lugnare än vad jag velat. Efter passet blev det pw med lutning och därefter magen. Sedan hamnade jag helt plötsligt på minfulness yoga i en timme! Det var inte alls planerat men det var så skönt, även om jag var helt slut efter benpasset. & dygnsur av svett dessutom haha. Men det gick! Och jag var nöjd efter det.

TORSDAG : RYGG

Fett jäkla bra pass med vännen Maja, vi köttade rygg och körde i princip endast övningar som har mest fokus på rygg, givetvis tar det axlar och sånt liknande MEN vi fokuserade som sagt på ryggen. Vi körde nog upp till 8-9 olika övningar och det gick kanon! Finns inte mycket mer att säga.

FREDAG : BEN & RUMPA

Det här passet gick väl sisådär, mådde illa under halva passet och kände mig konstig. Men det gick gör mig, och direkt efter var det iväg till massören/naprapaten. Knäckte igenom hela ryggen och nacken, SÅ NAJS! Och fick därmed inte träna dagen efter. Blev därför en vilodag på lördagen, men även söndagen pga sömnbrist, förkyld och EXTREMT bakis hehe...

LÖRDAG : VILODAG

SÖNDAG : VILODAG (aka bakis)

<3

Gillar