VECKANS TRÄNING

Hej underbara ni, hoppas ni har haft en trevlig helg! Jag har den turen att vara ledig även imorgon, så skönt! Träningen den här veckan har faktiskt gått förvånansvärt bra. Kan bero på att jag har haft mer tid än i vanliga fall! I måndags startade jag med en timme powerwalk på bandet innan jag fick till ett riktigt bra rygg- & armpass. I tisdags blev det nästan 4 timmar på gymmet, finns inget bättre <3 Dock ska jag säga er att jag blev riktigt trött fram mot slutet! Innan jag tog mig till gymmet körde jag hemmaträning för magen, sedan började passet med en timme powerwalk innan jag deltog på ett indoorpass! Efter indoor körde jag och Fanny vårt program för rumpa (och ben). I och med att jag var ganska energilös så hade jag inte så stora förhoppningar på att passet skulle gå bra, men det gjorde det verkligen!! Det är så kul att träna med F, vi kommer alltid på bra övningar utöver de vi "ska" göra.

Onsdagen var jag ledig från skolan och mötte upp F på gymmet vid 12-tiden. Vi körde ännu ett pass för rumpa & ben, vilket för övrigt gick sjukt bra!! Senare på kvällen åkte jag tillbaka till gymmet för 75 minuter yoga! Egentligen brukar torsdagar nästan vara den date då jag tränar som mest, i och med att jag slutar så pass tidigt som 12. Men mina planer ändrades lite under dagen, så det fick bli träning fram mot kvällen. Jag började med en riktigt bra powerwalk i en timme, sedan ett pass för magen och avslutade med jogg! Ni förstår inte vilken lycka jag hade när jag ÄNTLi'GEN kunde jogga. Jag har inte vågat springa eller jogga sedan jag blev skadad (hopparknä), jag lyckades springa i 10 minuter på 10 km / h. Det kändes lite i knäna, men det var såååååå kul! Jag vill bara hålla in hastigheten till max och springa för livet, jag tycker verkligen att det är så kul <3

I fredags blev det en vilodag, vilket jag inte haft på väldigt länge. Det kändes lustigt och jag blev otroligt rastlös... Menmen, vilodagar behövs för att kroppen ska orka! I lördags efter jobbet tog jag mig till gymmet direkt och körde en kortare pw till uppvärmning, sedan blev det ryggen och armarna som fick slita. Avslutade även med 1 timme stair climber, svettigt! Idag stod ben och rumpa tillsammans med @ffannymagnusson på schemat, även ett cykelpass på gymmet som uppvärmning. Och oj.. Det var verkligen en uppvärmning haha, det var ju 45 minuters pass med intervaller! Det var tur att jag tog med mig extra kläder så jag kunde byta om inför vårt benpass! Benpasset gick otroligt bra, sjukt bra kontakt! Som en liten helhets summering av veckans träning är jag ganska nöjd, de har varit bättre tidigare men jag kan säga att det har gått bra! Om jag kollar individuellt på alla pass så har de gått sjukt bra, men upplägget hade kunnat vara bättre. Det får jag jobba på tills nästa vecka! Hur har träningen gått för er den här veckan?

A M

Måndag: Pw // Rygg & armar

Tisdag: Mage // Pw // Indoor // Rumpa & ben

Onsdag: Rumpa & ben // 75 min Yoga

Torsdag: Cardio (läs ovan) // Mage

Fredag: Vilodag

Lördag: Stair Climber // Rygg & armar

Söndag: Rumpa & ben // Cykelintervall (pass)

<3

Gillar